יצירת קשר
 
 
שואב אבק רובוטי
  
כיורים
  
כיורי אמבטיה
  
ויטרינות
  
טיפים מקצועיים לבחירת פרגולות
  
מקלחונים
  
רמקולים ורסיברים
  
חדרי ישיבות במשרד
  
פתרונות עיצוב לבית
  
אריחים מצוירים
  
שואב אבק רובוט
  
רמקולים ורסיברים למערכת קולנוע ביתית
  
מסנני אוויר
  
שערים
  
טיפים חשובים לבחירת ארונות מעוצבים
  
טיפים מקצועיים לבחירת ארונות הזזה
  
מערכת קולנוע ביתי
  
קונסולות
  
כסאות מעוצבים במבצע
  
ריהוט מעץ
  
ריהוט חדר אמבטיה
  
שולחנות חוץ מבטון
  
ברזים למטבח ולחדר האמבטיה

יצירת קשר
 
 

מטחנת קפה לבית

מכונות הקפה מבוססות על אבקות שנטחנו מפולים טבעיים. פודים או קפסולות הם דוגמאות לאבקות שנוצרו כתוצאה מטחינה, אבל האם בבית קפה מקצועי המלצר והשף נעזרים במוצרים הללו? על פי רוב, לא. הם ייעזרו בפולים טבעיים לחלוטין, אותם ניתן לקנות בשווקים ובמרכולים. האבקה תיווצר באמצעות טחינת הפולים הללו על ידיהם. מדוע זה מקצועי יותר לטחון פולים בעצמנו מאשר לקנות קפסולות או פודים?

1. מגדילים את הסיכוי לוואקום: אבקת קפה שבמכל שלה יש וואקום היא הכי איכותית. במטחנות קפה מסוימות יש מכל עם משאבה להוצאת חומרים זרים מהאבקה שנוצרה.

2. משתמשים רק במה שצריך: רכישת קפסולות או פודים והשארתם זמן רב ללא שימוש מהווים בזבוז כספי ועוד ללא כל ערובה שהטריות תישמר. מטחנת קפה מאפשרת לכם לטחון רק את מה שאתם רוצים לשתות.

3. שותים קפה תוצרת עצמית: ביננו, מי מאתנו רוצה להיות תלוי בחברות ומותגים, כשאפשר לייצר את כל הקפה מאפס במלאכה ביתית מהנה ומענגת?

מטחנת קפה לבית

מבנה המטחנה

למטחנת קפה 4 חלקים עיקריים: טוחן (החלק שחותך ומפורר את הפולים), מנוע (החלק שמניע את הטוחן), מכל אחסון לפולים (המכל שנמצא מעל החותך ובו נמצאים הפולים), דוֹסֵר (החלק שאחראי למזיגת האבקה לכלי קיבול). על פי רוב, אם אין מד מהירויות משתנה למטחנה, והיא נעה במהירות קבועה, כל שני סיבובי מנוע מניעים את הטוחן בסיבוב אחד.

מטחנות קפה מיוחדות

מטחנת קפה לבית יכולה להיות אלקטרונית בטחינה וידנית במזיגת האבקה, או אלקטרונית מלאה. מטחנות קפה אלקטרוניות מלאות יכילו בדרך כלל בורר מצבים לשינוי המהירות. כאשר המטחנה היא אלקטרונית מלאה, גם פעולת הטחינה וגם פעולת המזיגה נעשות באמצעות מתגים המפעילים מנועים. כאשר המזיגה ידנית היא נעשית באמצעות ידית סיבובית.

טיפ לשמירה על הקפה והימנעות מטחינת יתר

בהפעלה הראשונה של כל מטחנת קפה – היעזרו בכף סינון בה משתמשים בבתי קפה, אשר איתה מרכזים את האבקה בכוסות. בדקו לכמה כוסות הכף הספציפית שלכם מספיקה, ובדקו כמה זמן לוקח למלא כף באמצעות בירור המידות שלה (במיליליטרים). בתום הזמן הזה יש לכבות את מטחנת הקפה, והרי לכם רק הכמות הנדרשת להפקת הכמות הנדרשת לכם.